A shining, bright monday!

Godmorgon! Härligt att vakna upp till en vacker måndag. Ny dag, ny vecka och ny start. Känner hur energin flödar genom hela kroppen på mig :) Detta kommer nog bli en bra vecka :D

Energin flödar även "på" mig, i form av en heltokig William som klättrar och klänger på mig i säNgen ;) Är detta lilla busfröt bara knappt 6 månader? Nja, jag är tveksam till det för han beter sig som att han vore några månader äldre ;) Skönt när han vaknar pigg och glad och laddad för enn ny dag iaf ;) Nu ska vi starta dagen med bus på filten i vardagsrummet samt frukost till mamman!

Hoppas ni får en härlig måndag! Godmorgon!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0