Äntligen skiner solen lite

Det blev faktiskt en liten runda till IKEA igår. Ringde pappa och fick med mig honom dit så jag slapp gå ensam. Roligt att träffa pappa lite också.. Hittade en lösning som jag funderar allvarligt på till hallen. Blir isf lite eget bygge men dkulle nog kunna bli bra. Dessutom är det perfekt med eget fix för då kan jag få det precis som jag vill ha det samt kan jag anpassa det så att det passar in i där det ska vara. Vi får se om det blir den lösningen, har inte riktigt fått med mig älsklingen ännu dock men det ska nog lösa sig.

Efter IKEA-rundan så var jag heöt slut i kroppen. Man kunde känna i huvudet att man inte var riktigt kry, hela huvudet kändes fullt med bomull. Köpte med mig lite fika hem, så när jag kom hem till familjen så fikade vi och kollade TV. Sedan slöade jag på soffan i förhoppning om att piggna till, gick väl sådär. När man är kass behöver man mycket vila så det är väl likabra att lyda kroppen och vila.

Idag skiner solen, härligt med solsken. Funderar på att ge mig ut och fota lite, kanske gå en runda i vackra höstsolen med Lucas och kameran. Ska dock vila en stund först, har enormt ont i huvudet och bihålorna idag. Så vila en stund så får vi se hur det känns sen. Trevlig söndag!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0