Lördagsmys hemma hos oss


Medan älsklingen fixade med maten så slängde jag ihop en efterrätt
Chokladsmet och Polly blev en supergod pollykladdkaka


Maten är serverad
Gräddstuvade champinjoner och kantareller tillsammans med fläskfile..


..samt hasselbackspotatis - MUMS!


Vi tände massor av ljus i hela vardagsrummet. Jag passade på att öva lite med kameran och fotade en hel del av ljusen och ljusstakarna...





Fina ljusstakar med fjärilar, jag älskar fjärilar


Mina fina ljushus som jag köpt i Helsingör i en supersöt affär
Igår komplettrerades byn med det höga huset som synd till vänster





Butterflies
Lykta köpt på Korfu i somras - love it!








Fina bröllopsfoton i bakgrunden upplysta av värmeljus


Min söta Kis, lilla söta Sizou, har hittat en ny kompis


Siz gillar inte blixten på kameran


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0