Egentligen inget men ändå allt

Depp, depp, depp består min dag av idag. Blir alltså inget poritivt inlägg från mig idag. Vet inte alls vad det är med mig, känner mig bara allmänt hängig och ledsen. Vissa konstiga känslor som man får från jobbet ibland, känns som att folk prioriterar konstigt ibland. Jag kör iaf mitt race, även om det innebär att jag enligt dem "gör fel". Är det kaos så är det, då får man göra det bästa av läget och det är min inställning. Det viktigaste är inte planering och shit, utan det viktigaste är faktiskt verksamheten och att barnen mår bra och känner sig trygga. Jaja, de får tänka som de vill men jag står för att jag är på jobbet för att ge 150% och de 150% ger jag till barnen som enligt mig är det viktigaste!

Finns lite annat shit också som trycker ner mig för tillfället. Lite saker som ligger och gnagar inom mig, saker som typ ingen vet och så är det tänkt att fortsätta. Förstår bara inte vad jag gjort för att vissa saker ska vara som de är, känns inte rättvist. Livet är tyvärr jävligt orättvist ibland och just i denna saken tycker jag att det är sjukt orättvist mot både mig och älsklingen. Tur vi har varandra iaf, that makes everything better. Jaja, ska inte gnälla för mycket, särskilt inte eftersom ingen lär fatta vad jag yrar om... Inget allvarligt, just feelings!

Är egentligen inget som är fel, men trots det känns det som att allt är fel. That´s a fact in my life today! Jag är trött, hängig, besviken, ledsen, förvirrad och deppig - det måste man få vara ibland utan orsak. Jag vet att många av de saker som gör mig deppig idag kommer känns som "ingenting" imorgon, men det är imorgon och idag känns dessa saker som "allt" och så tänker jag låta det vara. Imorgon känns allt förhoppningsvis lättare och dessa tankar är försvunna, men just för idag så tillåter jag mig att känna såhär. Jag tillåter känslorna att finnas och jag tillåter dem att komma ut, bättre det för då försvinner de förhoppningsvis snabbare. Tur att jag har världens bästa familj här hemma som alltid finns för en även under dagar som dessa. Lucas, Sizou och Daniel - ni är ljusen i mitt liv! Thank you for everything!




LOVE



MINA TVÅ, UNDERBARA BUSUNGAR


Spår från tidigare besökare..
Rosa

Hej, humöret kan inte alltid vara på topp. Bra att du skriver av dig och att du har Daniel och era djur. Djuren kan vara till mycket nytta det är bra lyssnare.

Kram på dig och hoppas att det blir bättre.

2009-10-08 @ 07:36:58
Bloggadress: http://th-rosas-blog2.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0