Godmorgon fredag!

Idag har jag min stägningsfredag på jobb och även om jag hatar att stänga (särskilt på fredagar) och tycker att det är supertråkigt att man ska sitta på jobb hela dagen, så är det helt underbart med sovmorgon såhär i slutet av veckan när man är trött. Blir dock en lugn dag på jobbet idag, tror vi skulle ha ungefär 12 barn så vi får nog hitta på något skoj så tiden inte går så långsamt.

Efter jobb idag så ska jag direkt till stan och möta upp Daniel, mamma och Tessan. Vi ska gå på afterwork och äta lite mat och dricka någon öl. Ska bli trevligt att hitta på något, mysigt att komma ut en runda. Ska sätta på IDOl på inspelning på hårddisken här hemma så när vi kommer hem blir det nog Idol vi kommer titta på. Antagligen även lite mys i soffan med något gott att tugga på. Blir nog en tidig kväll för imorgon ska vi upp tidigt för att åka till GÖTEBORG!

Nu blir det frukost som älsklingen så fint fixade till mig innan han gick till jobbet. Mysigt att komma ut från duschen och mötas av färdig frukost! Sedan blir det en promenad med Luc som ska vara ensam när jag åker till jobbet. D slutar redan elva idag så lilla Lucas slipper vara ensam något alls nästan, inte helt fel med sådana dagar tycker han ;) Hoppas alla får en trevlig fredag! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0