Halvtid i IDOL

Paus i IDOL. Ska bli spännande att se vem som åker ut ikväll... Enligt mig är det ett väldigt starkt startfält i år. Många som är väldigt duktiga och kompetenta med både bra sångröst och bra scenspråk. Dock finns det självklart personer man gillar mindre och som man vill ska åka ut till en början, men så är det väl alltid.

Kvällens Michael Jackson tema var en höjdare. Har aldrig varit ett fan av MJ men måste erkänna att han har gjort många bra låtar. Tycker alla idolerna skötte sig väldigt bra men bäst enligt mig var utan tvekan Rabih & Eddie. Snacka om bra sångröster och enorm utstrålning som de båda har, ikväll var de riktiga stjärnor! Även Erik och Tove är ju stjärnor, men inte riktigt lika starkt lysande ikväll som vanligt. En som överraskade ikväll tycker jag var Erika, som jag inte är sådär jätteglad för (tycker det blir lite tråkigt med massa ballader och den stilen) men ikväll var hon ju skitbra. Att hon dessutom valt en fantastisk låt gör det hela "so much better".. Kvällens bästa Michael Jackson låt var ju självklart och utan tvekan...


"Just beat it, beat it,beat it, beat it
No one wants to be defeated.."



P.S. Min förhoppning är att Reza åker ut.
Hon är inte riktigt min favorit men tyvärr 
tror jag att det kanske blir Niklas som   
åker.. Den som lever får se helt enkelt...


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0