Lite tokerier

Haha, måste bara berätta om att vårt internet har varit riktigt tokigt den senaste tiden.  Förra helgen när jag skulle spana in "PetrifiedInPink":s hemsida så fungerade den plötsligt inte. Istället för att komma till webshopen så kom jag till Ajax Köpenhamns hemsida eller något liknande. Mailade hon som har sidan för att höra om det var något fel på sidan men inget hon visste iaf. Kollade med mamma och hemma hos henne fungerade den så slutsatsen var att det var fel på vårt internet.. Nästa sak var att Canal+ hemsida inte fungerade. Älsklingen nämnde sedan någon sida till som inte heller fungerade.. Imorse skulle jag kolla Tottehams hemsida och då plötsligt fungerar inte den heller. Till saken hör att vi för typ 1-1,5 veckor sedan hade varit inne på alla dessa sidor och då fungerade de fint. Började frukta att hela internet var på väg att lägga av eller något..

Nu ikväll blev jag trött på det och beordrade älsklingen att starta om internet. sagt och gjort, efter att ha stängt modemet, dragit ut sladden till det och haft den ute en stund, satt in sladden igen och startat om modemet så fungerade plötsligt alla sidor. Man kan ju verkligen fundera på vad som egentligen blir tokigt, för tokigt är vårt internet sannerligen ;) Skönt iaf att det löste sig, sådant gillar vi!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0