My Pumas Rock

Äntligen fredag och man har landat i soffan hemma i lägenheten. Har varit en lååång fredag, blir så när man vill hinna med mycket på lite tid. Hade ett mellanpass på jobbet och slutade runt fyra. Var en härlig dag faktiskt på jobbet, ganska lugnt och harmoniskt med mindre antal barn så man kan ge varje barn mer tid och uppmärksamhet. Alltid skönt med fredagar för då brukar det vara lite lugnare.

Lite innan fyra hämtade min kära mor upp mig och vi for upp till Berga där hon skulle hämta sin bil som har varit på lagning. Jag for sedan vidare till älsklingens jobb för lite utförsäljning. Alltid skoj med utförsäljning, bara synd att man alltid handlar för mycket... Men nä idag lyckades vi faktiskt köpa vettiga saker. Jag hittade två par skor, svarta båda paren och lite basketkängamodell. Ett par var i Gore-Tex, vilket är perfekt på jobb i höstrusket, och ett par var fodrade och perfekta till vintern för småstunder på gården. Dessutom hittade jag tre stickade tröjor (två polo och en med hög krage), en mössa, en halsduk och en väska. Älsklingen hittade inget skoj alls, men jag hittade en superfin jacka till honom. En snygg grå vinterjacka, lite längre modell, typ en ullrock. Jättesnygg var den, känns som MQ eller Brothers i stilen. Jag är nöjd och känner att vi hittade massor av fina och vettiga saker!

Strax blir det avfärd igen. Middag hos mamma ikväll, ska bli både mysigt, trevligt och gott. Efter middagen blir det antagligen IDOL där det ikväll är rocktema. Hoppas att alla mina favoriter gör det bra, jag hejjar på er! Trevlig kväll kära läsare!


Vackra Lucas bland alla höstlöv


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0