Slow Wednesdayevening

Älsklingen stack iväg för ungefär en timme sedan för att spela lite fotboll med några kompisar. Jag hade stora planer över att krypa upp i soffan och kolla någon film eller något men det blev inte mycket med det. Fastnade framför datorn, kollade lite olika saker på IKEA:s hemsida. Är inte riktigt nöjd med vår förvaringslösning i hallen så kollade efter vad som fanns på IKEA. Hittade tyvärr inget som passar in bra där vi skulle ha det. Har samtidigt hållit ett öga på fotbollen. Känns som att det egentligen inte gäller något och alltså känns matchen lite seg, men det är ju trots allt fotboll som jag älskar. Att ASverige dessutom har gjort lite mål är ju inte fel, alltid kul att se lite roliga mål..

Nu har jag iaf tänt lite ljus här hemma och ska nog äntligen slå på en film. Ska se om någon av busungarna har lust att mysa med mig i soffan, känner mig lite frusen och mysesjuk.. Daniel borde komma hem snart också så då blir det nog lite mys innan det är dax att sova. Skönt med torsdag imorgon, känns som att helgen närmar sig med stormsteg. Hoppas att alla har haft en mysig kväll! Kram


Köpte lite nytt till min Changeljusstake från Cult häromdagen
Älskar budskapet på ljusstaken i mitten


Budskapet på andra sidan, värt att tänka på..


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0