Snörvel och krax..

Usch ja, snörvla och kraxa är det jag håller på med för tillfället. Näsan rinner som en öppen kran och halsen bränner och svider. Har i några dagar kännt av en analkande förkylning med det känns som att den bröt ut på allvar då jag landade i soffan efter jobbet idag. Är sjukt seg nu, jättehängig och krasslig. Bröt ihop totalt när D kom hem, bara grät och grät.. Var inget speciellt, bara förkylningen som påverkar mig misstänker jag. Ska iaf mysa lite i soffan nu så får vi höras mer sen. Hoppas alla andra har en pigg och kry fredag! Kram


Spår från tidigare besökare..
M

Vill inte att du ska va lessen:(. Hoppas det inte beror på nått jag gjort....Älskar ju dej, gumman. Jag e oxå lessen, men det e för att jag tänker på min moster. Kan inte sluta tänka på henne. Hade velat höra av mej med ett sms, men vet inte om det e läge för det.

Krya på dej, hjärtat!

2009-10-16 @ 17:23:19
Rosa

Hej på dig lilla snoris. Det är inte roligt att vara toksnorig. Jag var själv det för ca 2 veckor sedan och man känner sig som en trasa man vill helst gå i ide bara. Men det blir ju bättre.

Hoppas att det går över fort och att du kan få glädje av helgen i alla fall.

Vi ska till dottern och svärsonen och passa hunden Melvin medan dom ska på bröllop. Har laddat min stick korg som ska med.

Kram på dig.

2009-10-17 @ 08:05:54
Bloggadress: http://th-rosas-blog2.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0