Söndagsmys

Ojdå redan är det söndag och helgen är nästan slut. Känns som att man blir lika förvånad varje helg, en känsla av att man inte hänger med fyller en lätt i sådana situationer. Mycket spännande har inte hänt under helgen utan jag har mest fokuserat på att friskna till inför en ny arbetsvecka. Igår var jag en runda på IKEA med mamma. Vi gick och tittade lite, trängdes med allt annat folk som hade smalats där. Lite värmeljus, glasburkar till smycken samt lite galgar blev dagens inköp. En runda inom Systembolaget också där lite öl och cider inhandlades. var helt sjukt vilket trafikkaos det var på hela Välaområdet, vill inte ens tänka tanken om hur det kommer se ut där till jul... När vi skulle hem fick jag köra mammas nya bil, en automatare vilket jag aldrig förr har kört så det var lite skoj. Vi kom hem iaf, trots att det var jag som körde så det känns bra.

Idag vaknade både jag och Daniel tidigt. Vi tog då med oss täckena in i soffan och lade oss och kollade ett avsnitt CSI. Sedan blev det en promenad och lite bollkastning med Lucas innan vi högg in på frukosten. Någonstans där i mitten lyckades jag även slå sönder vår stora gratängform, klantig som man är. Nu sitter D och lyssnar på musik på stationära datorn och jag har surfat runt lite på nätet. Har även experimenterat lite med kameran, skoj att testa lite saker. Lucas och Sizou fick ställa upp som fotomodeller trots vilda protester. vad som händer under resten av dagen får vi se, vi har tvättstugan 17 men innan dess ligger dagen helt öppen framför oss. Dock blir det nog bara hemmafix eftersom det inte är så inbjudande väder ute med stormvindar som river i husknutarna...


Lucas favoritsysselsättning - att leka med bollen


Glada sötnosen


"Kom igen då" tycker Lucas


Lucas ´in action´


Lite bilder över gräsmattan utanför vårt hus


Lite test med kameran


Till Lucas frustration så tycker matte att det är kul att experimentera med kameran


Goa Sizou sover gott på sitt träd


Spaning ut genom köksfönstret


Lucas ville också titta ut genom köksfönstret


Sedan gick han in i sovrummet och satte sig och spanade ut över gården


Vackraste tösen


Tryggt att ligga i husses famn


Söta Kis




Mattes vackra älskling


Min goa, underbara tjej


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0