Strax: Hamburgare och IDOL

Fortfarande förkylt och snörvlande här hemma men humlret har iaf lyckats vända. Antar att jag bara var väldigt trött innan, inte kul när man mår dåligt ju.. Efter en låååång stund i soffan med lite god dricka och massor av mysigt surfande och TV-tittande har jag dock lyckats bli på riktigt fredagshumör trots snuvan. Att min egna, söta lilla rosa dator dessutom fungerar utan att stänga sig gör mig ännu gladare. Ännu har den inte stängt sig aif så jag håller tummarna.

Snart är det dax för IDOL. Hörde talas om att det skulle vara Michael Jackson tema idag, kan bli intressant att se. Till TV:n blir det hemmagjorda hamburgare som älsklingen steker i just detta nuet. Ska bli gott med hamburgare och mysigt med fredagsmys i soffan med älsklingen. Fast jag har det ganska mysigt redan nu för Sizou ligger och gosar vid mina fötter - SÖTKIS! Hoppas alla får en lovely kväll!


Bild lånad från tv4.se


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0