This Is Life

Hejsan!

Puh, vad skönt att det äntligen är lördag och helg igen. Har varit en lång och tuff arbetsvecka, särskilt eftersom jag hade stägning både torsdag och fredag. Har dock gått ganska bra på jobb denna veckan, man känner att man kommer in mer i rutinerna och att det börjar bli mer struktur på allt på arbetsplatsen. Är skönt att man börjar känna sig stadgad, that´s good! Dock har jag antagligen åkt på någon av barnens baciller för jag är superhängig och känner mig febrig. Började i torsdags men jag pallarde mig sedan genom både torsdagen och fredagen innan jag igårkväll däckade på soffan här hemma. Nerkrupen under ett tjockt täcke, med skallrande tänder och ömmande kropp låg jag sedan och mös framför TV:n hela kvällen. Bästa älsklingen fixademat till oss, vilket var guld värt när man inte mådde riktigt bra.

Idag känner jag mig lite piggare men lång ifrån kry. Tänkte trots allt ta en liten tur med mamma till IKEA och efter det blir det nog lite fika. Eftermiddagen tillbringas nog sedan med någon fotbollsmatch, brukar vara så här hemma. That´s life när man är gift med en fotbollsälskare ;) Nu ska jag fixa till mig, blir nog en gosig tröja idag så jag inte fryser. Hoppas alla får en skön lördag trots regn och rusk. Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0