Time flies

Underbar känsla när man inser att halva arbetsveckan är avklarad. Dessutom har jag en ganska bra avslutning på denna veckan med stägning på jobb imorron (vilket innebär sovmorgon) och sedan öppning på fredag vilket innebär tidig avslutning för första gången en fredag på mitt nya jobb. Hade öppning idag också, skönt med en mjukstart vilket man får då man öppnar och dessutom är det skönt att hinna med lite mer under dagen förutom jobb. För tillfället händer det dock inte så mycket spännande i mitt liv. Är lite förkyld så försöker mest kurera mig och bli pigg och kry igen. Ska faktiskt vila en stund nu eftersom jag sov riktigt dåligt inatt! Hörs kanske senare! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0