Today it is thursday

..Vilket betyder att ´Tomorrow it will be FRIDAY´! Alltid härligt med torsdagar, även om det (iaf i mitt fall) är den dag då man är som tröttast efter fyra hela arbetsdagar bakom sig så är det även dagen innan veckans härligaste dag - FREDAGEN! På fredagen ligger hela helgen öppen framför ens fötter, helt fri att göra vad man vill med den. Fredagen innebär också att människor i allmänhet är lite piggare, lite gladare och mycket trevligare. Iaf de människor jag träffar så det är härligt.

Men trots allt så är vi fortfarande på torsdagen, som har varit en väldigt härlig dag. Startade dagen lugnt med sovmorgon och lugn frukost här hemma. Cykeln till jobbet med Winnerbäcks nya skiva i öronen, härligt cykla ed musik för det går såååå mycket snabbare då. Lugn förmiddage på jobbet med lite motorik med barnen och sedan lite målning. Lunch och sedan en lugn eftermiddag. Barnen var väldigt harmoniska idag, vet inte riktigt vad det var dem men underbart var det. Kvart i sex lämnade jag bygget och fick skjuts hem av mamma. Lämnade cykeln på jobbet så cyklar jag hem på den imorron. Väl hemma möttes jag av underbara älsklingen och goa Luc och Siz. Dessutom har vi världens bästa Taison på besök - the day can´t get better! Nu ska jag mysa i soffan med lite tända ljus tända runtom i rummet. Hoppas att alla får en sköööön kväll! Kram


Lars Winnerbäck - Jag får liksom ingen ordning

"Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va´ så förfärligt
Det kan va´ så bra.."


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0