Torsdag=sovmorgon

Godmorgon!

Redan har vi kommit till torsdagen, kan inte riktigt fatta var veckans andra dagar har tagit vägen. Antar att veckan har gått fort eftersom jag sovit mycket pga. förkylningen. Igår sov jag hela kvällen, minns inget efter klockan sex typ. Trots att jag sov så mycket på kvällen så har jag sovit djupt och bra hela natten, antar att min kropp behövde den sömnen.

Tirsdagar innebär iaf att jag har stängning på jobbet, vilket i sin tur innebär sovmorgon. Dock gick jag upp tidigt ändå och har suttit i soffan och kollat TV och ätit frukost i lugn och ro. Nu börjar det trots allt bli dax att cykla till jobbet.. Hoppas att alla får en bra dag! Om jag inte är för trött ikväll så ska jag visa lite bilder som jag fotade igår. Skulle lagt ut dem igårkväll men som sagt så sov jag hela kvällen. See you later!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0