Tröttare än tröttast

Godafton!

Blev ingen promenad idag när älsklingen kom hem. Var supersugen på att ge mig iväg på en härlig höstpromenad med Lucas och daniel vid min sida och kameran i högsta hugg.. Istället blev det en lååång tupplur på soffan. Slocknade nog strax efter fem och vaknade surt när Daniel väckte mig vid åtta. Var minst lika trött då, förstår inte riktigt var tröttheten kommer från. Iaf, nu efter lite kvällsmat och TV-tittande så känner jag mig lite (minimalt) piggare och längtar efter att få sova igen...

Jaja, ska försöka mig på den där promenaden imorron istället, skulle vara så härligt ju med en skön höstpromenad. Nu ska vi se ett avsnitt CSI:Miami innan sängen väntar. Sov gott inatt!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0