♥ 8 månader ♥


Idag är det den 21 april, vilket innebär att vi just idag har varit gifta i åtta månader =) Tiden går fort, det känns som att det var precis som vi stod i kyrkan i NY, som att det var igår som vi tog fotona i Central Park.. Dock är det redan åtta månader sedan den stunden. Kanske kan låta lite för andra, men för mig känns det underbart att ha fått vara gift med min älskade i åtta månader. I åtta månader har jag fått vara Daniels fru, fru Aronsson, åtta månader fulla av kärlek som man och fru =)

Snacka om att jag längtar tillbaka till New York, särskilt dagar som denna när man minns allt underbart vi var med om där! New York kommer alltid finnas i mitt hjärta, det är en av de underbaraste städerna i världen! Särskilt speciell känns det ju förstås eftersom det var där som vi fick säga JA till varandra!


 

 ♥Jag älskar dig Daniel! ♥
Du är världens bästa man


♥ Total lycka under bröllopsfotograferingen ♥


Spår från tidigare besökare..
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Men vilka fina bilder, så söta =D



Å vad kul att du gillade designen, jag är ockå grymt nöjd måste jag säga.

Å bra att du kan läsa nu då..för inte ska man behöva vänta =P

De funkar ju inte. Haha.

Många som skrivit att de är glada att de äntligen kan läsa och slipper vänta på att jag skriver 2-3 inlägg.

Så det var ju bra =)

Hoppas du får en trevlig dag nu också. Kram på dig

2009-04-22 @ 10:36:07
Bloggadress: http://theans.blogg.se/
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Ja men jag förstår precis =) Kul att du kommenterar nu iaf =D

Ja dopet kommer nog bli fantastiskt, ska bli så kul.

Längtar! Hihi.



Å jobb jobb jobb alltså, vad blevd et för bio sen då?

Kram

2009-04-22 @ 21:31:41
Bloggadress: http://theans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0