Back to reality

Godmorgon!

Tisdag idag och arbetsdag igen. Har en rijktigt tråkig tid idag... Har ju bytt med en kollega så istället för att ha öppning på tisdagar så har jag det på måndagar. Alltså missar jag min tidiga dag idag och jobbar istället till 17 =( Är riktigt trött idag och inte alls sugen på jobb, hoppas att det ändrar sig sen... Har varit en fullmatad helg, mycket har hänt. Dessutom sover jag urkasst för tillfället så energin verkar aldrig finnas där den ska vara...


Dax att göra vid sig!
Ha en bra tisdag!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0