Blä

Usch och fy och tvi och blä..

Idag är ingen bra dag, idag kommer det inga roliga ord ur min mun, idag kommer det bara en massa tråkiga saker ur mig... Dagen har varit lite jobbig med några knytnävsslag rakt i magen. Stackars min lilla mage, inte bra att den blir slagen på det viset, måste vara rädd om den... Nä jag tror jag ska lämna datorn nu, denna dagen och allt som har hänt är inget jag vill minnas...

Hoppas det är som de säger "efter regn kommer solsken" och att vi snart kan få lite goda nyheter,.. Finns vissa saker som hade gjort mig till världens lyckligaste, och i jämförelse med dem hade denna dagen endast varit en nål i en höstack...

Keep your fingers crossed, I really need you all to do that for me!

Spår från tidigare besökare..
M

Håller tummen för dej!!!!Fastän jag inte vet varför. Men kan det vara till nån nytta så ställer jag upp med det. Kan förhoppningsvis inte skada.

Love från sjuklingen

2009-04-03 @ 13:59:26
M

Håller tummen för dej!!!!Fastän jag inte vet varför. Men kan det vara till nån nytta så ställer jag upp med det. Kan förhoppningsvis inte skada.

Love från sjuklingen

2009-04-03 @ 14:00:01

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0