Early friday morning

Godmorgon!

Nu sitter jag vaken och äter frukost. Har egentligen lite sovmorgon idag, börjar inte jobba förrän 8.30, men kunde inte somna om efter att D hade gått upp. Tyckte därför att det var lika bra att gå upp och duscha, så är det gjort. Älsklingen var så söt och bredde mackor till mig innan han gick, världsbäst är han =) Så nu blir det frukost i sängen faktiskt, med ett avsnitt Stckholm-Arlanda på datorn. Jag har blivit helt kär i det programmet de senaste dagarna, så det är tur att man kan se det på TV3 Play. Toppenbra att de har så att man kan se gamla program där, det gillar jag!


Hoppas alla får en härlig fredag!
Kramar

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0