En helt vanlig måndag

Idag har varit en slö dag för min del. Har inte kännt mig riktigt vaken på hela dagen, känns som att jag rör på mig men huvudet fortfarande sover. Fast sådana dagar får man väl också ha ibland, kan vara ganska så skönt få vara lite halvslö ibland.

Var iaf tidig dag på jobbet. Arbetade mellan 6-13, vilket är en helt underbar tid. På väg hem for jag först inom Flower Team och köpte två blommor och två krukor. Sedan stannade jag till hos mamma på jobbet och hämtade papper som hon hade skrivit ut till mig. Funkar inte att skriva ut PDF-filer på jobbet så mamma ställde upp och fixade det. For sedan hem till L som väntade där hemma, först kisserunda och sedn mys i lägenheten. Planterade sedan mina blommor, blev superfint och nu är jag mer nöjd med blommorna på balkongen. När D kom hem for vi åter till mammas jobb, behövde få en sak kopierat. Sedan blev det Maxi och matshopping. Nu är vi hemma och jag har fixat lite smått här hemma. Blir snart kvällsmat och lite mys, det behövs en lugn kväll idag känner jag =)

Hoppas alla mår underbart idag!
Trevlig kväll! Kram

Spår från tidigare besökare..
J o Kotten

Hej, vad roligt att du hittat min blogg! :) Hoppas du fortsätter följa oss..



Mycket skönt att höra att vi är flera med oreda i garderoben. :) Jag ska också ge mig på att städa nu, går runt i samma gamla kläder hela tiden eftersom så mycket ligger gömt i högarna. :D



Mysigt att plantera blommor, det skulle jag gärna göra jag med!



KRAMAR

2009-04-20 @ 18:32:22
Bloggadress: http://mypregnancy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0