En lugn dag på jobbet

Åhh, härligt att sitta på balkongen och bara ta det lugnt =) Solen skiner och här är precis lagom varmt, underbart att leva ibland =) Har för bara ett kort tag sedan kommit hem från jobbet. Var en lugn arbetsdag idag, ganska så lite barn. Antar att det beror på att det är påsklov, antagligen många barn som är hemma och är lediga. Skönt har vi haft det iaf, med massor av tid ute på gården i solen =)

Nu ska jag sitta här en stund och läsa min bok, härligt att bara ta det lugnt och njuta av vädret. Fåglarna kvittrar så fint här utanför vilket bara ökar på lyckokänslan inombords. Klockan åtta är det dax för fotboll, HIF möter Göteborg ikväll så vi ska titta på det på TV:n tänkte vi! Men först lite läsning! Trevlig kväll!

Spår från tidigare besökare..
Tant Greta

Vilken fin resa ni gjorde. Själv har jag aldrig varit i USA, bara på Kuba för många många år sedan. Nu bor jag i Afrika sedan 13 år. Visst är det skönt när glädjebubblorna bryter ut i kroppen och expoderar i en kaskad av lycka. Det händer mig lite då och då.

2009-04-07 @ 00:44:13
Bloggadress: http://gretastina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0