I´m cleaning out my closet

Jisses vad man sparar på sig mycket skit. Vi har precis tagit en rejäl städning och sortering i garderoben i sovrummet. Först tog jag min garderob, massor med kläder som är gamla och slitna, små eller tråkiga. Finns även en del kläder man bara helt enkelt är trött på och inte trivs i längre. Massor åkte ut, lättdae rejält i garderoben.

Sedan tog vi även en omgång i Daniels lådor. En del slängdes ut, resten vikte vi ordentligt och sorterade rätt. D är inte så noga med att lägga in kläderna rätt, t-shirtar blandas med tjocktröjor och byxor. Nu sorterade jag upp det rejält; jobb T-shirtar i en låda, vanliga T-shirtar (fintröjor som D gärna ville kalla dem när jag kallade dem vardagströjor =P) i en låda, tjocktröjor sorterade efter tjocka vintertröjor och tunnare som man kan ha över på vår och sommar. Mycket ordentligare blev det och två hela lådor blev tomma, så jag är nöjd med städningen =) I min lådstapel lyckades jag få tre lådor tomma så även där känner jag mig nöjd. Nu har vi massor med kläder som ska kastas, men även en hel del som vi kommer skänka till klädinsamling. Skönt att ta en ordentlig rensning ibland.

Nu blir det lite lunch samt Robinsson på TV:n. Hoppas alla har en fin söndag!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0