I´m sick and tired...

Godmiddag alla underbara läsare!

Hoppas att allt är bra med alla ni som tittar in. Underbart väder idag också, härligt med sol och lite värme. Jag sitter på balkongen och njuter, skönt att bara ta det lugnt. Har tagit med mig datorn ut på balkongen, helt perfekt att sitta här och surfa så får man sol och ljus samtidigt!

Gårdagen tillbringades första halvan på jobbet. Var en soft dag på jobbet, skönt med solen så att man kan vara ute en hel del. Efter jobbet for jag hem och fixade lite, slappade först ett tag på balkongen innan jag skulle fixa till mig inför kvällen. Vid sex tog jag tåget till Ängelholm där jag mötte upp med arbetskollegorna för en underbar kväll tillsammans. Vi startade med en tuff match i bowlinghallen. Riktigt roligt hade vi, skoj att spela bowling och roligt umgås med kollgorna. Många skratt senare for vi till restaurangen där vi hade bokat bord. Underbart gott var det, jag åt fläskfile med potatisgratäng och bearnaisås! Till det delade vi några flaskor vin, vitt för min del =) Efter mycket skratt, mat och vin så gick vi vidare för en kort runda på Telegrafen innan jag och några till begav oss till tåget för hemfärd. Riktigt härlig kväll med massor av skratt =) När man väl kom hem somnade man snabbt och gott efter en fullmatad dag.

Dagen idag har tillbringats med lite mathandling samt lite städning här hemma. Direkt när vi vaknade vid tio så åkte vi till MAXI och handlade, köpte god helgfrukost samt middagar till idag och imorgon. Även en hel del annat gott smet ner i korgen, bland annat jordgubbar och kladdkaka som kan bli gott som eftermiddagsfika idag. Till middag handlade vi fläskfile som vi tänkte grilla, och till det tänkte vi ha grillade champinjoner, grillad paprika, potatisklyftor och tzatzikisås =) Underbart gott med grillat med tillbehör, det gillar vi här hemma =) När vi kom hem blev det frukost på balkongen och sedan lite städning där inne. Skönt få lite upplockat, man hinner inte riktigt med städningen i veckorna så en del av helgen får gå till det. Nu orkar jag dock inte städa mer, skönare sitta och njuta på balkongen =P

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0