Långfredag

Voila! Äntligen funkar mitt internet igen, härligt =) Även om inte hela livet består av internet, så blir man irriterad när det inte funkar. Att få kolla sina favoritbloggar, kolla mailen och kunna fixa med sin internetbank - allt det blir plötsligt viktigt och man sitter och irriterar sig över allt man inte kan göra. Nu är det iaf fixat så nu är allt bra igen och jag har fått läsa ikapp mig på bloggarna och kollat min mail.

Idag är det fredag, långfredagen. Betyder det att denna fredagen är längre än alla andra fredagar? Don´t think so, men man vet aldrig =P Skönt med en ledig dag iaf, och det känns lite mysigt med påsk och påskfirande. Idag blir det påskmiddag hos svärmor, får se vad för spännande vi får att äta där. Mysigt att ses lite iaf, äta gott och snacka en massa skit. Imorgon blir det även då lite påskmiddag, denna gången hos svärfar. Blir nog en bra helg, med lite lagom antal bjudningar så att man även hinner vila upp sig och ta det lugnt.

Idag är jag riktigt trött, hela kroppen känns kraftlös och det är en obehaglig känsla. Vet inte alls vad den beror på, har ju varit en kort och lugn arbetsvecka så det borde jag inte vara så trött av. Ska nog ligga kvar i sängen en stund och försöka piggna till, behöver kanske lite extra vila. Inlägg om dagarna som gått kommer senare, orkar inte riktigt för tillfället. Nu blir det lite läsande i min bok som är underbart bra =) Trevlig långfredag!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0