Lovely memories

Åhh, här hemma har vi riktig myskväll idag. Massor med bra musik spelas via ljudsystemet, och massa underbara minne väcks till liv. Winnerbäck är en av både min och älsklingens favoritartister, och under vår tid tillsammans har en hel del konserter med honom avverkats. Därför är det inte konstigt att hans musik är speciell för mig och väcker mycket känslor inuti mig, hans musik får mig att minnas tillbaka på underbara stunder med älsklingen...

Även KENT spelas här hemma en kväll som denna,.. Underbar musik med texter som betyder enormt mycket för mig. Många konserter med KENT har även hunnits med, vilket gör att även detta väcker många underbara minnen.



Winnerbäck är kungen och de flesta av hans låtar är underbara. Här är två av alla hans underbara låtar


KENT har massor av underbara låtar, för många bra för att man ska kunna ha någon favorit..

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0