Lovely saturday



Godmorgon!

Underbar lördagsmorgon har vi här hemma. Vi vaknade ganska tidigt men har i ren lördagsanda legat kvar och latat oss i sängen =) Härligt att vara ledig och kunna göra det, att bara ha möjligheten att ligga kvar i sängen tills man själv bestämmer sig för att gå upp. Nu börjar dock magen kurra så nu är det nog dax för lite frukost känns det som.

Dagen idag innebär annars lite fixande för både mig och D. Jag ska iväg på en rolig, men lite hemlig, sak som jag ser fram emot enormt mycket. D ska agera flytthjälp till Helena och Andreas som ska flytta till Uddevalle. Som tur är ska han bara hjälpa till att bära ner det från lägenheten till släpet här i HBG, så får de hjälp av andra väl uppe i Uddevalla. Tur att de inte vill ha älsklingens hjälp där också, då hade jag varit av med honom länge... Efter allt detta funderar jag på en snabb runda till en blomsteraffär, behöver lite blommor till vår balkong. Nu när solen skiner och blommorna titta upp ur marken så vill jag självklart ha lite blommor även på balkongen där jag tillbringar min hemmatid =)

Time for breakfast!
Ha en lovely lördag så hörs vi senare!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0