No time, no blogg

Godafton!

Åhh, har varit en fullmatad vecka med mycket som hänt. Massor med jobb, har jobbat långa dagar varje dag... Allt detta har lett till ont om tid (och ork) till bloggen. Även idag var det en lång arbetsdag, var iväg från 6.00 och kom hem alldeles nyss. Arbetade först mellan 6.30-15, sedan var jag en kort tur på Familia innan det var dax för personalmöte. Skönt att vara hemma nu iaf =) Nu blir det lite kvällsmat, älsklingen steker goda hamburgare till oss. Han är bäst, medan jag sitter här med datorn på balkongen så fixar han sina berömda hamburgare - jag har det toppen =)


Hoppas alla får en trevlig kväll!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0