Påskafton

Godafton!

Nu är vi nyligen hemkomna från en trevlig påskmiddag hos svärfar. Eller vi har varit hemma ett tag men jag har fixat med en massa annat.. Fört skrubbade jag balkongplåtarna, de var riktigt gröna så de behövde fixas. Jag får ofta sådana ryck, typ städa och skrubba när det e lördagkväll och så... Jag är knasig, så enkelt är det =P

Middagen var trevlig iaf. Påskmat med sill och ägg först, var ganska gott och särskilt ägg gillar jag. Sedan var det lax och potatis, inte lika gott men jag fick i mig lite iaf. Till efterrätt blev det citronkaka, riktigt gott =) Lite snaps, öl och vin blev det också =) Jättetrevligt hade vi iaf, skoj att träffas. Jag myste även en massa med Noah, söta lilla grabben som växer så snabbt.

Även igår var det påskmiddag, då hos svärmor. Även där bjöds det på påskmiddag med ägg och sill först. Sedan blev det köttbullar, prinskorv och Jansson, jag åt massor med köttbullar och prinskorvar men ingen Jansson. Lite öl och vin även där, mysigt bara ta ett glas i gott sällskap. Trevlig kväll hade vi, mysigt =) Bilder från helgen kommer imorron, orkar inte fixa med sladden nu. Lite om vad som har hänt i övrigt i veckan lär också komma imorgon!

Nu ska jag fortsätta att ha en mysig kväll med älsklingen.
Hoppas ni haft en härlig påskafton!
Kram och trevlig kväll!

Spår från tidigare besökare..
Daniel

Har du sett jansson?

2009-04-12 @ 14:38:34
Bloggadress: http://mrsaronsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0