Påskfirandet i bilder

Äntligen har jag tagit mig i kragen och fört över bilderna från kameran till datorn. Upptäckte att vi hade ganska många bilder från påsken så därför bjuder jag på lite bilder från vårt påskfirande =)

Långfredagen var vi på påskmiddag hos Marianne (svärmor) och Bengt. Förutom vi var även min mor där samt Daniels morfar. En mycket trevlig kväll hade vi! Här är ett urval av kvällens bilder:

Lucas är sugen på den goda påskmaten

MUMS, det smakade gott =)

Vimmelbilder på det glada gänget =)
Bengt & Daniel på bilden till vänster; Ingmar, mamma och Marianne på bilden i mitten och mamma & Ingmar till höger
Glada svärmödrar samt en bild på mig och älsklingen =)

Underbara Lucas firade också påsk

Min älskade man
Vackra pojken ute i det gröna
Jag, mamma och Marianne tog en liten promenad med Lucas och kastade lite boll


På påskafton, lördagen, så var vi en runda hem till Dennis (svärfar) och Britt. På besök var även Jonas samt Mattias, Maria och lilla Noah. Även detta var en trevlig och härlig kväll. Här kommer kvällens bilder:

On our way..
Promenad till svärfar i det vackra vädret
Det är inte alltid så lätt att fotografera i farten men jag gör ett tappert försök =P

Lördagens glada gäng =)
Svärfar längst till vänster, sedan Jonas & Maria. På kanten sitter Noah och sedan Mattias & jag =) Tyvärr lyckades vi inte fånga Britt och D var den som fotade så han är inte heller med

Sötaste Noah

Hmm, konstig sak det här...

Ahha, man kanske kan bita i den =)

Efter middagen förflyttade vi oss till soffan där det blev lite snacks och öl..


..medan Noah fick en filt på golvet där han låg och mös =)

Jonas var glad =)

Detta var lite bilder från vårt påskfirande. Hoppas alla andra också hade en härlig påskhelg med trevligt fikande.

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0