Please give me some glasses

Precis hemkommen nu efter en runda för att fixa lite ärenden. Bland annat var vi en runda på MAXI och handlade. Köpte mest dagligvaror, typ bröd, pålägg och yoggi. Jag köpte faktiskt en ny yoghurtsort, kände att jag behövde testa något nytt och eftersom jag oftast bara äter mackor till frukost så valde jag en yoghurt. Hittade en ny smak som verkade supergod, eller egentligen två sorter; en med äppelsmak och en med krossad choklad i, smakade de när vi var och handlade i helgen och det var underbart fyllig smak i dem =) Ibland får man lyxa till frukosten lite...

Huvudsyftet med rundan var dock Glasögonmagasinet på stan. Lucas lyckades igår slå till mig så att mina glasögon gick sönder. Bågen bröts så nu är de vackert ihoptejpade. Vi åkte faktiskt ner till dem för att få en tid, tänkte att man då kunde passa på att spana in lite bågar. Hittade några fina under tiden vi väntade på vår tur.. Sedan hade jag världens otur; de hade en tid idag, 16.40 så då tänkte vi att vi kunde gå en runda och exempelvis äta en kebab. Tyvärr var man tvungen att vara utan linser i två timmar, och eftersom det då var en timme till tiden och jag fortfarande hade linser i så var det kört. Fick istället en tid imorgon, bra med tanke på att de gamla är söndriga. D har dock tejpat ihop dem lite, vilket är tur då jag måste ha på dem i två timmar på jobbet imorron. Jaja, det blir säkert bra.

Nu ska vi äta lite mackor innan D ska på fotbollsträning. Jag ska bara vara hemma och ta det lugnt, är trött idag efter en natt med dålig sömn. Ha en skön eftermiddag och kväll! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0