Sleepless

Usch jag hatar nätter som denna...Inte en blund har jag fått hittills, känner mig klarvaken. Har tillbringat natten hittills med att läsa ut min bok, riktigt bra var den. Har sedan försökt somna men det går inte. Känner mig inte ett dugg trött, tankarna bara snurrar i mitt huvud och jag känner mig konstig i kroppen. Känner mig nerstämd, obehaglig känsla. Vaknade ju dessutom tidigt imorse och har sedan hållit på att fixa hela dagen så jag borde vara trött, men icke...

Har precis tagit täcket och kudden med min in i soffan. Tänkte slå på en film och hoppas på att somna till den. Sömn behöver man och jag antar att jag egentligen är trött. Gäller bara att släppa tankarna och oron så tror jag tröttheten och sömnen snabbt kommer att anfalla mig. Hoppas alla sover gott inatt! Vi hörs senare idag!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0