Slumdog Millionaire

Äntligen tittar solen fram igen, underbart =) Vi har haft en lugn dag här hemma, Luc behöver sådana dagar eftersom det är mycket farande i veckorna då vi jobbar. Jag har precis tagit plats i solen på balkongen nu efter att ha tillbringat en lång stund i mörkret inne i lägenheten. Underbart att sitta här ute på balkongen, går ju lika bra att sitta med datorn här som i soffan i vardagsrummet. Ska nog läsa lite ni istället för att surfa dock...

Vi har precis kollat film,.. Idag blev det Slumdog Millionaire, en film som jag hade hört jättemycket om innan. Filmen var jättebra och gripande, jag satt som förstenad hela tiden. Helt klart sevärd, den rekomenderas verkligen =) Egentligen är ju handlingen ganska hemsk, filmen är ganska sorglig tidvis men även ganska så romantisk... Bra är den iaf tycker jag, verkligen gripande handling. Jaja se den så forstår ni =)


Nu blir det lite läsning!
Trevlig kväll!


Bilden är googlad

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0