Somedays It feels worse

Hejsan!

Redan torsdag idag, vilket innebär att helgen närmar sig. Veckorna går snabbt, ibland så snabbt så att man inte hänger med och vet vad det är för dag. Skönt iaf med helg imorgon, behövs lite vila och tid till andhämtning.

Dagen har tillbringats på jobbet. Var en fartfylld dag med mycket barn och mycket som skedde. Dock älskar jag mitt jobb och tycker att det är som roligast när det är fartfyllt. Barnen är underbara och varje dag får man så mycket tillbaka från dem, så mitt jobb är verkligen helt fantastiskt. Dock är det lite tumultartat på jobbet för tillfället, går inte in på några detaljer men det är som det är. Vet dock inte om jag egentligen bryr mig, älskar jobbet och trivdes super där innan. Nu på sistonde har det dock varit lite hård stämning, och allt känns inte hundra. Känner att jag inte riktigt vet hur jag ska vända och vrida mig för att det ska bli rätt, känns som att det kvittar för att allt ändå bara blir fel. Samtidigt finns det även en hel mängd saker som håller mig uppe och gör att saker känns lättare, finns en hel del underbara människor som man arbetar med som jag verkligen trivs underbart med =)

Efter jobbet har jag haft en lugn dag här hemma med familjen. Skönt att bara få vara, inte ha några måsten och liknande. Jag har suttit på balkongen med datorn och kollat lite TV-program. Skönt att sitta på balkongen och njuta av det underbara vädret. Idag har vädret varit helt fantastiskt, inte klokt att det kan vara så varmt och skönt redan i april =) Härlig dag ute i solskenet hade vi iaf =) Nu blir det kvällsmat och lite TV, blir nog tidigt i sängen sedan för jag är trött, trött, trött...

Trevlig kväll!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0