Tidigt vaken

Godmorgon!

Skönt med lördag och en ledig dag, härligt att få vakna när man vill. Dock gillar inte D att jag är vaken så tidigt... När jag hade varit uppe och kissat så frågade han snabbt vad klockan var vilket jag inte visste eftersom jag inte hade kollat. Han kollade själv och det visade sig att den bara var tio i åtta, vilket gjorde att han undrade varför jag redn var vaken.. Jag svarade att det kvittar väl vad klockan är ifall man är kissignödig, behöver man gå på toa så kvittar det om klockan är tre på natten eller sju på morgonen, man måste det lika mycket i vilket fall som. Haha, så då höll han med mig och insåg att det inte var så konstigt att jag var uppe.

Idag har vi inga direkta planer. Funderar på att ta en runda till Väla, måste reklamera ett armband som jag köpte till D häromdagen eftersom det bara går upp i knäppningen hela tiden. Annars blir det nog mest mys, tänkte exempelvis ta en lång och härlig promenad i det fina vädret. En fika på balkongen kan nog också hinnas med... Ja vi får se helt enkelt, underbart iaf att inte ha en massa planer =)


 

Hoppas alla får en mysig lördag!



 


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0