Underbara morgon =)

Godmorgon!

Idag är det söndag, påskdagen, men det känns lite som en lördag =) Ännu en ledig dag imorgon gör detta till en lördag =) Idag har vi inga planer för dagen vilket känns jätteskönt, man behöver få vila upp sig lite också..

Dagen har börjat underbart! Jag vaknade tidigt och har legat i sängen och läst en massa i min bok. Läste ut "En shopaholics bekännelser" i fredags så igår började jag på "En shopaholiv i New York". Den första boken var underbar, lättläst och roande. Den andra boken känns minst lika bra hittills, har redan hunnit drygt hundra sidor in och änsålänge njuter jag i fulla drag av underhållande läsning =)

Efter en massa läsande så gick jag upp och borstade Siz. Både hon och Luc fäller enormt mycket för tillfället så det ligger en massa pälstussar överallt. Därför åkte S på en borstning mot henes vilja och en hel del päls fick jag väck.. Efter det blev det promenad med L, först gick vi en runa och sedan stannade vi och borstade honom. Som belöning för att han var så duktig så kastade vi också lite boll, han älskar ju att få jaga sin boll =)

Nu är vi nyligen inkomna. Frukosten är på gång och den ska ätas på balkongen. Underbart med det väder vi har nu. Jag sa det till D när vi var ute; det känns som att det är sommar. Vi var ute i bara tjocktröja, inga jackor. Solen värmde gott i ansiktet, där låg lite morgondagg i gräset och fåglarna kvittrade härligt i träden. Kan man något annat än bli nöjd och lycklig i kropp och själ? Bättre start på dagen finns inte, en ledig dag med älsklingen och hela söta familjen, och dessutom underbart väder!

Frukost på balkongen och sedan får vi se vad dagen för med sig! Hoppas ni får en härlig dag! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0