Underbart vackert

Åhh, hittade till en sida med riktigt fina smycken nu när jag satt och surfade runt. Jag älskar smycken och att få bära min älskades namn runt halsen är en underbar tanke. För tillfället är jag extra kär i alla slags namnsmycken som finns att köpa, och smyckena på denna sidan var både fina och hade en bra tanke bakom sig. Jag blev helt kär och vill så gärna ha ett sådant här smycke, får nog bli en beställning därifrån inom det närmsta =)

Det smycket jag verkligen fastnade för var ett som heter In My Heart. Smycket består av ett hjärta med en silverbricka inuti, en bricka där man kan ha namnet på sin älskade. Underbart vackert, namnet "In My Heart", som för mig syftar till att någon finns i mitt hjärta, någon speciell, gör att smycket känns väldigt speciellt och personligt! Smyckena finns att hitta hos HildestamDesign.



Alla känner vi någon eller några som har en alldeles speciell plats i våra hjärtan.  Kanske är det en vän, en förälder, en livspartner eller ett barn. Tanken bakom ett In my heart smycke är att det ska påminna oss om det underbara här i livet.
(Bild och text från HildestamDesign)

Spår från tidigare besökare..
Lena o Nikko

Hej, blev nyfiken på dig när jag såg på smyckesidan att du vunnit smycket (snyft!). Grattis!

2009-04-20 @ 12:52:15
Bloggadress: http://pudlamednikko.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0