Vart tog solen vägen?

Usch vad tråkigt att solen inte vill lysa idag. Det vädret som vi har haft de senaste dagarna har varit helt underbart, jag vill att det ska fortsätta vara så fint väder. Vi har precis ätit frukost och sett klart vår film som jag somnade från igårkväll. Vi kollade då på Yes Man, riktigt rolig var den =)

Nu sitter jag ute på balkongen, ger mig inte trots bristen på fint väder. Är härligt att sitta här, massor av ljus kommer in genom inglasningen och jag känner hur pigg man blir av ljuset fast att solen inte skiner. Mysigt också att kunna titta ut på folk som rör sig på gräset och cykelbanan här utanför huset. Jag tänkte iaf sitta här ett tag, kanske skriva ytterliggare ett inlägg om USA och sedan läsa lite i min bok.


Hoppas din söndag är lugn och skön!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0