21 augusti 2009

Godmorgon!

Härligt med fredag idag, jag gillar fredagar  :-)  Vi har redan varit uppe länge här hemma. Jag gick upp vid sju och slängde in två maskiner tvätt och efter det har jag både hunnit med att duscha, äta frukost samt fixa ett inlägg om vår bröllopsdag. För ja, idag är det den 21 augusti, min och älsklingens bröllopsdag :-) Snart ska vi slänga på oss lite kläder, göra en lätt packning och sedan styr vi kosan mot Göteborg för en underbar natt på hotell för att fira vår dag. Hoppas att alla får en mysig fredag och lördag så hörs vi igen på söndag! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0