Dax för sängen

Här hemma har vi haft en lugn och skön dag. Jag har hunnit med att fixa lite med att sätta in papper i pärmar. Har en hel massa arbetspapper, exempelvis sånger, fingerramsor och sagor som jag behövde göra hål i och sortera in i pärmar. D har passat på att spela lite på datorn när jag ändå inte ville umgås med honom :-P

Nu ikväll var vi iväg en runda hos mamma, skulle lämna Taison till henne. Blev att jag hjälpte henne att klippa gräste på hennes koloni, och fast jag var tveksam i början så visade det sig vara jätteskoj. Är man knäpp om man tycker det är skoj att klippa gräset? ;-) Efter det fikade vi lite och spelade kort, gick inte så bra för min del med kortspelandet men vad gör det om hundra år? Lite efter åtta åkte vi hem, kröp upp i soffan och har precis avslutat det sista utav tre avsnitt 24. Är sååå spännande nu, ska se om jag kan övertala D att vi ska se ett till innan vi ska sova. Vi har tagit in bäddmadrassen i vardagsrummet så här kan vi ligga nerkrupna under varma täcken och ändå se TV:n - vardagslyx såhär en onsdag mitt i veckan :-)

Hoppas ni har haft en mysig dag! Vi ´ses´ imorgon igen! Kram



                  
"Poesi och visor är inte saker man hittar,
utan det är saker som hittar en,     
och det enda man kan göra är att gå där
de kan få tag på en"
                 
Källa:
Nalle Puh                        

Spår från tidigare besökare..
Sandra

Hej du :) Tack, gulligt av dig! Huset ligger i Påarp (haha tänka sig att man ens vill återvända) men är såååå fint och perfekt i pris, än så länge :) Hur har ni det? o var bor du nuförtiden?

Kram!

2009-08-20 @ 19:12:40
Bloggadress: http://sandrainthecity.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0