En ny vecka har startat

Godmorgon!

Idag är jag riktigt trött och seg. Sov väldigt dåligt inatt, drömde en massa mysko. Bland annat drömde jag att vi skulle åka till London, men när vi kom till flygplatsen så tyckte plötsligt D att han inte hade tid att följa med. När jag sedan kom fram med planet så var jag plötsligt i typ Egypten, istället för London dit jag trodde att jag skulle.. Minns att jag funderade över vad jag skulle göra där helt ensam, sola ensam, gå ut ensam och så - tråkigt att inte ha någon att göra det med.

Nu är jag iaf vaken, ska slänga i mig lite frukost innan det är dax att göra vid sig inför en ny arbetsvecka. Hoppas alla får en bra måndag! Kram


Spår från tidigare besökare..
sandra

Haha vad sjukt! Jag hade en exakt likadan dröm härromnatten, att Nicco kom på att han inte hade tid att följa med till London och att jag fick åka själv. Skumt!



Vi ska bo i Bayswater nära Notting Hill och Hyde Park, tror det blir hur bra som helst.

Tips på favoritställen tas gärna emot! :)



Kram

2009-08-31 @ 13:33:26
Bloggadress: http://sandrainthecity.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0