Härlig morgon med underbar frukost

Godmorgon!

Har precis avnjutit en helt underbar frukost som älsklingen hade förberett till mig. Är mysigt att få bli lite ompysslad när man inte mår helt bra, ögonen är fortfarande inte bra och samtidigt har jag enormt dåligt samvete över att vara borta från jobbet. Till frukost blev det iaf gott grekiskt lantbröd och ägg, helt underbart gott. Vi har redan varit vakna ett bra tag här hemma. Har läst HD, kollat datorn, varit ute med vovvarna och liknande. Just nu kollar jag en film som jag hade inspelad på boxen, skönt med lite mjukstart på dagen. Får se vad som händer annars idag, blir nog ganska lugnt med tanke på mina ögon. Lite städning kanske? Att jag och älsklingen kommer hinna med något avsnitt 24 är iaf något som är säkert, såå spännande just nu.

Hoppas ni får en härlig onsdag! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0