Lugn söndag

Här hemma har vi en lugn och skön söndag idag. Var en liten runda på Väla runt lunch, var skönt där idag med inte alls mycket folk. Sällan annars som det är lugnt på Väla, särskilt nu i sommar har det varit mycket folk och rörelse där. Vi gick en liten runda och tittade, hittade tyvärr inte tunikan som jag var på jakt efter. Med oss hem fick vi trots allt lite fina höstkläder till mig, tror något av det blir aktuellt imorgon som "första arbetsdagen"-kläder, samt en ny kattlåda till Sizou eftersom jag förstörde den gamla häromdagen.

Efter Väla har vi bara varit hemma och myst med varandra. Vi har kollat klart på säsong sju av 24, fikat lite gott, sett Tottenham slå West Ham med 2-1 samt så har vi hunnit med lite annat smått och gott. Har varit skönt med en dag för att ladda batterierna inför den kommande arbetsveckan. Ska trots allt bli skönt komma igång igen och komma in i vardagsrutinerna. Nu är middagen på spisen, kotletter, potatis och sås, så snart blir det mat och lite TV antar jag innan det är dax att sova.

Har förresten inte orkat ta tag i bilderna från Göteborg ännu, och inte har jag orkat med att fixa med bilderna från Korfu heller ännu. Siktar på att fixa med det under veckans gång... Jag lovar iaf att de kommer :-) Trevlig kväll!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0