Of We Go

Godmorgon!

Här hemma är vi vakna sedan länge och sitter nu redo att ge oss av. Innan vi åker mot Kastrup så har vi några ärenden att utföra. Mamma ska ha ett papper med uppgifter om vår resa, Sizou ska lämnas hos Marianne och Bengt, Lucas ska till min kära far och sedan ska han skjutsa oss till båten. Vi ser fram emot en underbar vecka med massor av sol, bad, god mat och dryck och viktigast av allt - massa kvalitetstid bara jag och älsklingen!


Vi hörs om en vecka. Ha en underbar vecka här hemma, jag vet att vi kommer ha det iaf.
Kram från Cattis och Daniel


Bild lånad från apollo.se

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0