One Year Anniversary

Idag är det ett år sedan jag och älsklingen gifte oss i underbara New York. I ett år har vi varit man och fru, känns hel fantastiskt underbart. Fast riktigt ännu är det inte ett år, vi gifte oss klockan 16.00 amerikansk tid, så det blir väl ungefär runt 22.00 ikväll som vi får skåla i champagne och fira att vi nu har varit Herr & Fru Aronsson ett år.

I Love You ´Til The End Daniel!
Tack för ett underbart år

Always & Forever...








 

Spår från tidigare besökare..
Anonym

GRATTIS GRATTIS GRATTIS.

2009-08-21 @ 11:07:59
Emelie KUSINEN

STORT GRATTIS!!

KRAMAR

2009-08-21 @ 20:03:47
Rosa

Grattis på er 1-årsdag!

Så söta ni var.

I november firar jag o mannen 33-årsdag. Du milde hur gamla är vi??

2009-08-22 @ 07:31:50
Bloggadress: http://th-rosas-blog2.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0