Packa, packa, packa... Fixa, fixa, fixa...

Halloj!

Här har varit lite tyst på sistonde vilket beror på att jag har haft fullt upp med livet =) Är så underbart när det är på det viset.. Det är ju så det ska vara! Imorron är det ÄNTLIGEN dax för avfärd till Korfu, ohh vad vi längtar. fast lite är det som D poängterade innan - vi har nog inte fattat riktigt ännu att vi sa iväg, känns lite overkligt och långt borta.

Iaf har vi hållt på att fixa med packningen en del. Jag som hade hoppats på att mina klänningar som jag beställde från USA skulle komma blev djupt besviken att de inte hann komma. Därför har jag fått rota fram lite annat att ha med mig, blir nog bra ändå. Dessutom beställde jag en supersöt tunika som jag tänkte ha på resan men inte den heller hann komma så den lät väl komma typ...imorron.. Ibland blir det inte som man tänkt sig men livet blir nog bra ändå. Pecis har vi fixat lite annat nödvändigt innan avfärd, typ borstat Sizou och klippt hennes klor, klippt älsklingen och plockat upp lite här hemma. Skönt komma hem till en välstädad lägenhet så tänkte nog ta en runda med dammsugaren också sen och efter det våttorka alla golv så det luktar sådär gott =)

Fast först blir det ett avsnitt av "How I Met Your Mother", en god drink och kanske lite ostbågar ifall jag ber älsklingen snällt. Ostbågar är min nya last och D tycker jag äter för många (vilket betyder att han får inga, vilket han inte gillar =P) så jag får nog be snällt om jag ska få några! Hörs kanske senare om det hinns med. Kram

Spår från tidigare besökare..
Rosa

Hej

Det är som jag brukar säga det bästa med att resa är nästan allt planeradet innan.

Ha det så skönt.

2009-08-06 @ 19:12:16

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0