Puuh..

Ojdå vad det tar tid att lägga upp bilder på bloggen. Var egentligen tänkt att jag skulle börja lägga upp bilderna från vår Korfusemester idag men då jag insåg att det var den artonde idag så ändrade jag snabbt mina planer. Istället fick det bli lite inlägg från New York, vilket jag ska försöka fortsätta med ikväll och imorgon så att jag blir färdig med det nu. Är ju bara ett år sedan vi var där så det är väl ingen brådska ;) På fredag är det ju dessutom ett år sedan vi gifte oss så innan dess skulle det vara skoj att få upp alla bilder.

Nu börjar klockan dock bli mycket. Ska nog ta en promenad med vovvarna, Taison är också på besök så ska se om jag får med mig D ut eftersom det är enklare vara två om man ska gå ut med båda vovvarna. Efter det ska jag försöka få Daniel till att hjälpa mig bestämma vilket hotell vi ska satsa på. Eftersom vi har bröllopsdag till helgen så tänkte vi ta en liten weekend i Göteborg. Anledningen till att vi inte har bokat hotell ännu var eftersom vi inte visste hur jag skulle jobba på fredag och om vi skulle ha möjlighet åka då. I värsta fall hade vi annars tänkt vara där mellan lördag och söndag.. Nu när jag är sjuk så ser det dock ut som att vi trots allt kan åka på fredag. Ögonen är fortfarande inte bättre och eftersom jag skulle stanna hemma från jobbet i ungefär två dagar efter att de hade blivit bra så antar jag att det inte blir något jobb denna veckan. Alltså blir det nog Göteborg redan på fredag, vilket känns roligare eftersom vi då kan gå ut och äta en god och romantisk middag i Göteborg på kvällen på vår bröllopsdag! Är det någon som har något bra förslag på hotell eller restaurang i Göteborg så hör gärna av er. Tips tas tacksamt emot!

Nä nu blir det en skön promenad och sedan lite bröllopsdagsfirandeplanering. Efter det antar jag att klockan kommer vara tid för middagslagning, ska bara bestämma mig om det blir flygande Jacob eller Mousakka, hmmm tål att tänkas på! Hoppas ni får en mysig kväll! Kram

Spår från tidigare besökare..
Emelie

Hej kusin!Vad tråkigt med dina ögon...Vi var i göteborg för ett par veckor sedan och såg på U2, bodde på scandic opalen ett helt ok hotel annars tror jag att Europa e lite bättre!

Vi va iaf och åt på sjömagasinet riktigt bra mat men DYRT!Grattis i förskott på bröllops dagen och hoppas ni får en trevlig helg!!Kram kram

2009-08-18 @ 18:16:12

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0