Redan middagstid

Hejsan!

Jag var nära att skriva godmorgon här ovan men upptäckte sedan att det redan är middagstid. Tiden går fort när man kollar TV och myser med familjen. Idag är det redan tisdag, den 18 augusti, tiden går då verkligen fort. Ögonen är fortfarande inte bra, de ömmar inte likamycket längre men varar fortfarande. Antar att pencillinet har börjat att verka, me det blir nog trots allt några hemmadagar till innan jag är redo för jobbet.. Tänkte ta chansen att fixa lite inlägg i bloggen när jag ändå är hemma, exempelvis lägga in bilder från Korfuresan. Ska också fixa och skicka in beställning på framkallning av foton från i första hand USA-resan och bröllopet förra året. Skäms för att jag inte har gjort det innan så måste ta tag i det nu. Nu ska vi dock snart ta en promenad bort till ICA för att hämta ett paket till mig. Äntligen har avin kommit så jag kan hämta mina kläder från Forever21 som jag beställde tidigare i somras. Ska bli skoj att se hur kläderna ser ut och om de når upp till förväntningarna! Hoppas alla har en härlig dag! Kram

Spår från tidigare besökare..
Fru Evelina

vi bodde bara på scandic så det var ju inget speciellt så direkt..

men syrran bodde på elite hotell tror jag det heter när de firade 10 år för några veckor sen... de bokade 40 dagar i förväg och fick ett jättefint rum till samma pris som ett dubbelrum när de skrev med att de firade =)

ett litet tips!

men scandic hotellen är ju klart helt ok de också!



kram

2009-08-18 @ 15:34:50
Bloggadress: http://happilyeverafter.se

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0