Reseförberedelser står på dagens schema

Godmorgon!

Snacka om semester när man varje dag vaknar mellan sex och åtta. Jaja, jag är ju iaf ledig på dagarna så kan vila mig då som kompensation. Idag är det tisdag och vi kommer tillbringa dagen med att fixa inför resan. Pengar ska växlas och vi har lite att inhandla innan avfärd. Skönt fixa sådant idag så kan vi äga onsdagen och torsdagen åt packning och tid med våra busungar. Kommer sakna dem så mycket så får mysa extra mycket med dem nu innan!

Hoppas ni får en mysig tisdag! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0